Záruční podmínky a reklamace


REKLAMACE

  1. Pokud najdeš v objednávce chybu či vadu, dej nám vědět na ideálně info@dogiesz.cz nebo můžeš zavolat na +420 797 898 846
  2. Vady vzniklé opotřebením, špatnou péčí nebo i překousáním, reklamovat nelze.
  3. Reklamované zboží je nutné dopravit kompletní a čisté, v případě, že dorazí značně špinavé a bude nucené jej před reklamací vyčistit, účtujeme si poplatek 150 Kč za čištění. V případě oprávněné reklamace zboží vyreklamuje a poštovné uhradíme v nutné výši 1*.
  4. Reklamace se budeme snažit vyřídit co nejdřív, maximálně ale do 30 dnů. 
  5. Zboží k reklamaci pošli na adresu Petr Hlavatý, Francouzská 1100/48, 7080 00 Ostrava. Balík zašli doporučeně a doklad o odeslání si uschovej. Zboží na dobírku nezasílej!
  6. Zboží je potřeba zaslat ve vyhovujícím obalu, nemohu ručit za případné mechanické poškození.

1*Nutná výše – nejnižší možná cena dopravy – balík zasílejte výhradně v obálce DOPORUČENĚ.


VRÁCENÍ ZBOŽÍ 

  1. Pozor, všechny personalizované výrobky (obojky, vodítka, postroje, samolepky, šátečky a jiné šité, ručně tvořené produkty na míru) jsou zpracovány na zakázku a tudíž nelze odstoupit od kupní smlouvy 2*
  2. Produkty nesmí mít odstraněny originální visačky, nesmí být nošené, opotřebené nebo špinavé.
  3. Ostatní produkty, u kterých nedošlo k personalizaci lze vyměnit či vrátit. Kontaktuj nás na e-mailu.


Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem

2* Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu.

Scroll To Top
Close
Close
Close

Nákupní košík

Prázdný košík

Chci dále nakupovat